Reklamní tašky s potiskem


Image, značka a zákazníci jsou atributy, za které firmy a společnosti dennodenně ve velkém obchodním prostředí bojují. Na trhu se setkává nespočet firem a každý se snaží prorazit a setřást toho druhého, zvítězit a být vždy o krok rychlejší než konkurence. Možná to zní zvláštně, ale v dnešní době je obchod prostě takový.

Každý velký i malý hráč na trhu má svou strategii, jak bude k sobě přitahovat a oslovovat své zákazníky. Někteří mají marketingové kampaně za miliony, jiní spoléhají na reklamu, která se šíří mezi zákazníky. Trend 21. století ale pro všechny zůstává stejný – reklamní tašky. Rozdávání letáků a plakátů v ulicích už dávno odzvonilo a s tím přišel i nový marketingový nástroj. Proč jsou tašky v současné době tak používány a jaké je jejich uplatnění? To vše se vám pokusím vysvětlit v několika dalších řádcích.

Předně jde určitě o jejich praktické využití, a tím je odnosný obal. Na ulici často vidíte, jak lidé nosí své nákupy či propagační materiály v taškách různých stylů a barev. Představte si, že jste na firemním večírku, na konferenci nebo v obchodě, a dostanete či si koupíte produkt a nemáte ho kam dát. Strčíte si ho do kapes nebo s sebou do ruky? Ne, zde je prostor právě pro tašky, které poslouží jako velice praktický prostředek. Přece nedáte někomu do ruky rohlík, aniž by to měl v papírovém či jiném pytlíku.

Další výhodou je nízká cena. Jestli si myslíte, že je to drahá záležitost, kterou si nemůžete ve svém obchodě či firmě dovolit, pak mě nechte vyvrátit vám tento omyl. Berme v úvahu, že existuje několik druhů materiálů, ze  kterých se dají tašky vyrábět. Vezměme si ty 4 základní – papírové, igelitové, mikrotenové a textilní. Jejich cena a vlastnosti se samozřejmě liší, ale já vám chci ukázat, že u nás nemusíte na zakázku objednávat po 10 000 ks, jak si možná myslíte. Papírové a textilní tašky lze objednat už od 100 ks, igelitové od 500 ks a mikrotenové od 5 000 ks. Cena se pak liší v závislosti na druhu materiálu, velikosti, držadel apod., proto se dělají až cenové kalkulace na danou poptávku. Ceny těchto tašek nejsou nikterak vysoké, a pokud jste menší obchod, pak jsme pro vás naprosto přijatelní. Ve srovnání cena a výkon není vůbec o čem diskutovat.

Teď upustíme od praktického využití a vrhneme se hlavně na to, co nás zajímá nejvíce. Položme si otázku, jak to pomůže naší firmě? Odpověď je jednoduchá, když si přečteme ještě jednou první větu celého tohoto článku, máme odpověď – image/značka/zákazníci. Zákazníci jsou v moderní době velice citliví na to, co koupit a co nekoupit, a proto je důležité přesvědčit tyto zákazníky o své firmě, o jejích hodnotách a přednostech, neboť to dělá profil, nebo ještě lépe značku, vaší firmy.  Právě značka určuje vaší kvalitu, vaše služby, váš design, dostává se do podvědomí zákazníka a tak dále. Teď si představte, že lidé budou právě vaše logo (vaší značky) nosit každý den po ulicích a ukazovat ho široké veřejnosti. Všichni uvidí logo vaší firmy na nákupní tašce a vy se tak zcela zásadně dostáváte do podvědomí veřejnosti. Z tašek vám vznikne pohyblivý billboard za „pár korun“ a nosičem je spokojený zákazník, protože má produkty v luxusní tašce. Spojeni jste i vy, protože posilujete značku své společnosti. Spokojenost je tak na obou stranách.

Právě to je kouzlo celých reklamních tašek s potiskem. Můžete vyhodit miliony korun za všemožné reklamy nebo „pár korun“ za tašky, které mohou mít daleko větší dopad na zákazníky, než si myslíte. 

A tak se ptám, máte už i vy své reklamní tašky s vlastním potiskem?